יום שני, 13 בדצמבר 2010

12) Ruins of St. Paul's ומוזיאון Museum of Sacred Art and Crypt

החזית הדרומית של קתדרלת סט. פול האדירה ניצבת בגאון בראש גרם מדרגות אבן רחב ומהווה את אחד מאתריה הפופולאריים ביותר והמצולמים ביותר של מקאו.

הקתדרלה נבנתה בידי מסדר "הישועים" בין השנים 1582 ל 1602 והייתה לכנסייה הגדולה ביותר באסיה באותה תקופה, עובדה שזיכתה אותה בשפע של מתנות ותרומות מהאצולה של אירופה... עבודות התבליט היפהפיות בוצעו זמן קצר לאחר השלמת הבנייה, על ידי יפאנים נוצריים שגורשו ממולדתם בשל רדיפות דת ועבדו תחת השגחתו של האמן האיטלקי הישועי, קרלו ספינולה.

במהלך המאה ה-18 סולקו ה"ישועים" ממקאו והמבנה האדיר שירת את הצבא, עד שנחרב בשריפה בשנת 1835.

בחלק האחורי יש מוזיאון קטן בשם The Museum of sacred art and Crypt בו מוצגים אבזרים היסטוריים מראשית דרכה של הכנסייה הקתולית באסיה. המוזיאון פתוח כל יום בשעות 18 – 9 והכניסה אליו חופשית, בעוד שאת חזית הקתדרלה ניתן לראות 24 שעות ביממה.

איך מגיעים ? מ Largo do Senado עוברים דרך כנסיית St. Dominic's Church, שם פונים ימינה ומיד שמאלה, לרחוב Rua da Palha שיוביל אתכם לאתר.
.
מחפשים דיל טוב למלון במקאו ? לחצו כאן להשוואת מחירים בין אתרי התיירות המובילים בעולם
.
לאן ממשיכים ? מבצר Fortaleza do Monte, בו נמצא כיום מוזיאון מקאו, שוכן ממש ליד וכנ"ל עוד כמה אתרים, כמו מקדש Na Tcha Temple הקטנטן, הניצב בפינה נסתרת מעט מאחרי אתר Ruins of St. Paul's ולידו ניתן לראות קטע מהחומה העתיקה של מקאו. כיכר Largo do Senado והאתרים המקיפים אותה נמצאים במרחק 5 דקות הליכה, כנסיית St. Anthony וגני Luis de Camoes Garden נמצאים, אף הם, במרחק הליכה קצר (בקצה של רחוב Rua de S. Paulo) ואפשר גם לחצות, דרך הסמטאות, מרחוב Rua de S. Paulo ל Rua da Tercena המקביל, בו פועלות הרבה חנויות קטנות וססגוניות המוכרות עתיקות, חפצי אמנות ואפילו רהיטים עתיקים משוחזרים (ויש כאן גם שוק פשפשים קטן כל יום אחה"צ).

למידע נוסף : http://www.metropolasia.com/Macau-attractions/Ruins-of-St-Pauls (אנגלית)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה