יום שני, 13 בדצמבר 2010

39) מוזיאון הבתים של טאיפה (Casas Museu da Taipa)

שורה של חמישה בתים קולוניאליים יפהפיים על קו המים, אשר שיכנו בשנות ה-1920 משפחות מקומיות אמידות ופקידי ממשל פורטוגליים רמי דרג, הוסבו למוזיאון קטן בו ניתן להתוודע לסגנון החיים במקאו של לפני 100 שנים.

הבית הנקרא The Macanese House הוא המעניין מבין החמישה ובו תוכלו לשוטט בין החדרים ולצפות ברהיטים, תלבושות, תמונות ואף כלי אוכל מהודרים בהם השתמשה המשפחה המקנזית "האריסטוקרטית" בתחילת המאה ה-20. בבית הנקרא House of the Islands מתקיימות תערוכות בנושא ההיסטוריה של מקאו (ובעיקר של האיים), ב "גלריה" מוצגות תערוכות אמנות מתחלפות ובבית הקרוי “House of the Portugal Regions” מוצג מידע על אזוריה הגיאוגרפיים השונים של פורטוגל... "בעלת הבית הקודמת" של מקאו...

המוזיאון פתוח כל יום (חוץ משני) בשעות 18 - 10 והכניסה כרוכה בתשלום קטן

למידע נוסף : אתר המוזיאון 

איך מגיעים ? כמו ל"כפר" של Taipa (אם אתם מגיעים ישר לכאן, רצוי לבוא עם אוטובוס הנוסע לתחנות בצד הדרומי של "הכפר")

מ"הכפר" : מהקצה הדרומי של Rua da Cunha פונים שמאלה ל Rua Correia da Silva וימינה ל Clcada do Quartel

לאן ממשיכים ? במרחק של כמה פסיעות מ"מוזיאון הבתים" מתנוססת כנסיית Carmel ההיסטורית ולא הרחק מכאן נמצא מקדש Sam Po Temple הקטן, אשר נבנה ב 1843 (נמצא על רחוב Rua Fernão Mendes Pinto – חולפים על פני הכניסה לבריכת השחייה הסמוכה למוזיאון, פונים ימינה לרחוב Pinto וכעבור דקה – שתיים אתם שם...)

ואפשר, כמובן, להמשיך ל"כפר" של טאיפה ורחוב Rua da Cunha ומשם למוזיאון להיסטוריה של האיים, או לאתרים בחלקה הצפוני של Taipa.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה