יום שני, 13 בדצמבר 2010

4) ביתו של המנדרין (The Mandarin's House) ואתרים נוספים בסביבה

מה ? "בית המנדרין" הוא, ללא ספק אחד האתרים המרשימים ביותר לאורך "מסלול המורשת" של UNESCO, העובר דרך מבניה ההיסטוריים של מקאו. מקבץ המבנים, אשר נבנה לפני למעלה מ 150 שנה כבית האחוזה של משפחה מקומית עשירה, כולל שילוב של סגנונות סיניים-קנטונזים ומערביים ונחשב לבית הפרטי הגדול במקאו... עבודות השימור והשחזור, שנמשכו כמה שנים, השיבו למקום את זוהרו, כולל שבכות העץ המרהיבות המעטרות את דלתות החדרים והחלונות וכדאי מאוד להקדיש לביקור כאן לפחות שעה... וליהנות בשקט...

פתוח כל יום (חוץ מרביעי וחמישי) בשעות 18 – 10

איך להגיע ? מהרחבה שבין מקדש A-Ma Temple והמוזיאון הימי נכנסים לסמטת Calcada da Barra (מימין למבנה ההיסטורי הירוק-כהה עם גג הרעפים) ובקצה פונים ימינה ועולים לאורך הרחוב, עוברים דרך Moorish Barracks (מימינכם) וכעבור שתי דקות הליכה תראו את "בית המנדרין" משמאל (לחצו כאן להוראות הגעה מדויקות ל A-Ma Temple / המוזיאון הימי).

אפשר גם להגיע מהאתרים הנמצאים ליד מרכז העיר, כמו כנסיית St. Lawrence Church (חמש דקות הליכה) או מכנסיית Penha Chapel שבראש הגבעה הסמוכה (גם כן משהו כמו חמש דקות)
.
מחפשים דיל טוב למלון במקאו ? לחצו כאן להשוואת מחירים בין אתרי התיירות המובילים בעולם
.
לאן ממשיכים ? כיכר Largo do Lilau הפצפונת נמצאת ממש מול "בית המנדרין" בדיוק במקום בו היה מקור המים של העיר בימים עברו ושממנו התפתחה מקאו הפורטוגזית... שווה לשוטט ברחובות הסמוכים כמה דקות ולבקר גם ב Moorish Barracks הסמוך : מבנה מרשים שנבנה בסביבות 1870 כדי לשכן חיילים שנשלחו לכאן מגואה שבהודו. המבנה משלב אלמנטים הודים-מוסלמיים עם סגנונות אנגליים-ויקטוריאניים והתוצאה מזכירה את הארכיטקטורה המורית, שרווחה בספרד של ימי הכיבוש המוסלמי (ומכאן השם).

ניתן, כמובן, להמשיך מכאן לאתרים נוספים לאורכו של "מסלול המורשת" של UNESCO, כמו כנסיית St. Lawrence Church, כנסיית St. Joseph, תיאטרון Dom Pedro V, כיכר St. Augustine והכנסייה שעל שמה היא קרויה וכמובן, החווילה המפוארת של Sir Robert Ho Tung המשכנת כיום ספרייה, אך פתוחה למבקרים (כולם מקובצים במרחק של 15 – 10 דקות הליכה מ Mandarin's House), או לטפס במעלה הגבעה אל Penha Chapel והאתרים שבסביבותיה.

למידע נוסף : מומלץ מאוד לבקר באתר האינטרנט שלהם (הכולל "סיור וירטואלי"). טלפון: 8399-6699


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה