יום שני, 13 בדצמבר 2010

38) המוזיאון להיסטוריה של האיים החיצוניים (The museum of Taipa and Coloane History)

במוזיאון המצוין הזה, השוכן במבנה קולוניאלי יפה משנות ה-1920, יש תשע גלריות המציגות את ההיסטוריה העשירה של האיים החיצוניים של מקאו, Taipa ו Coloane, החל מראשית ההתיישבות האנושית באזור, לפני כחמשת אלפים שנה, דרך התפתחות התרבויות, הכיבוש הפורטוגזי ועד ימינו... המיצגים כוללים ממצאים ארכיאולוגים בני אלפי שנים ולצדם פריטי פולחן אמנותיים (נוצרים וסיניים) ומיצגים המדמים סצנות מחיי היום-יום בתקופות שונות.

המוזיאון פתוח כל יום (חוץ משני) בשעות 18 - 10 והכניסה כרוכה בתשלום קטן

לפרטים נוספים: אתר המוזיאון (אתר פשוט, אבל לא רע, עם הסברים ותמונות) 

איך מגיעים ?

מ"הכפר" של Taipa : בקצה של Rua de Cunha פונים ימינה לרחוב Rua Correia da Silva וכעבור 3 – 2 דקות תראו את המוזיאון מימינכם.

מ"מוזיאון הבתים של טאיפה" (Casas Museu da Taipa) וכנסיית Carmel הסמוכה אליו : הולכים על רחוב Carlos da Maia הקטן עד סופו, פונים שמאלה לרחוב Rua Correia da Silva וכעבור 3 – 2 דקות תראו את המוזיאון מימינכם.

מי שמגיעים מתחנת האוטובוס ליד האצטדיון (Avenida Olimpica) או מאחד האתרים בצפונה של Taipa, צריכים לפסוע על Rua da Ponte Negre לכיוון "הכפר" וממש לפני הכניסה לפנות ימינה ל Rua de Regedor וכעבור דקותיים שמאלה, ל Rua Correia da Silva, עליו נמצא המוזיאון.

בסמוך למוזיאון, על הכיכר בפינה של Rua de Regedor (מול מק-דונלד'ס) ישנה מזללה קטנה, הנראית כמו צריף עם סככות וכמה כסאות פלסטיק בחזיתו וכמעט תמיד, בשעות אחה"צ, משתרך מולה תור של אנשים... זהו Café Tai Lei Loi Kei המפורסם, בו מוגש ה Pork-chop bun הטוב ביותר במקאו. הלחמניות הטריות מתחילות לזרום החל משעה שלוש אחה"צ, כך שכדאי להגיע לראש התור לפני כן...


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה