יום שני, 13 בדצמבר 2010

6) Chapel of Our Lady of Penha

הכנסייה ההיסטורית הזאת צופה על העיר ממרומי גבעת Penha Hill והפכה, זה מכבר, לאחת מנקודת הציון המוכרות של מקאו. היא נבנתה לראשונה בשנת 1622, למרות שהמבנה הנוכחי הושלם רק ב 1837 וכלל גם את מגוריו של הבישופ של מקאו, מה שהעניק לגבעה כולה את הכינוי Bishop Hill. חוץ מתצפית פנוראמית מקסימה וגינה חמודה מאוד עם מזרקה, בה אפשר לנוח מעט לאחר שטיפסתם לכאן, יש כאן ניקרת התבודדות וכמובן, את הכנסייה עצמה, על הארכיטקטורה המקסימה שלה ושלל האבזרים הדקורטיביים.

פתוח כל יום מתשע בבוקר ועד חמש וחצי אחה"צ

איך מגיעים ? מכיכר Largo do Lilau, ליד "בית המנדרין" יוצאת סמטה קטנטנה (משמאל לעץ הגדול): הולכים לאורכה, עולים במדרגות ומתמזגים עםRua da Penha (מעין פניה קלה ימינה בקצה המדרגות) וכעבור כמה צעדים במעלה הרחוב פונים ימינה לרחוב Calcada da Penha שייקח אתכם עד לראש הגבעה ולכנסייה.

למי שבא ממלון Pousada de Sao Tiago, רצוי לפנות שמאלה ביציאה מהמלון וללכת כמה דקות לאורכה של Avenida da Republica. פונים שמאלה ל Calcada da Praia ושוב שמאלה לרחוב Estrada de Santa Sancha המתפתל בין וילות קולוניאליות מרהיבות וחולף ליד "ארמון Santa Sancha" בו התגוררו המושלים הפורטוגליים של מקאו. הרחוב משנה את שמו ל Estrada da Penha וחולף על פני גינה קטנה וחמודה (משמאלכם) לפני שהוא פונה ימינה, משנה את שמו ל Dom Joao Paulino וממשיך לטפס במעלה הגבעה, עד הכנסייה.
.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה