יום שני, 13 בדצמבר 2010

32) פסל Kun Iam, המרכז האקומני ואזור המסעדות

פסלה של אלת הרחמים הסינית, שהפך זה מכבר לאחד מסמליה המוכרים של מקאו, מתנשא לגובה של 20 מטר מעל כיפה דמוית פרח לוטוס, על אי מלאכותי קטן השוכן מול שדרת Sun Yat Sen ונראה בבירור מהגשרים הענקיים המחברים את העיר עם האי השכן Taipa.

מתחת לכיפה דמוית הלוטוס נמצא המרכז האקומני הקטן (Kun Iam Ecumenical Centre), בו תוכלו לבקר בתערוכה ולקבל מידע על שלושת "הדתות המזרחיות", הלא הן בודהיזם, טאואיזם וקונפוציואיזם.

מצדה השני של שדרת Sun Yat Sen, כמעט מול הפסל, יש מקבץ מסעדות, בתי קפה וברים הנקרא Docas ("הרציפים"), אך זכה לשם החיבה Macau Lan Kwai Fong (או בקיצור Macau LKF), על שם רובע חיי הלילה המפורסם של הונג קונג השכנה...

איך להגיע ? כמו למוזיאון Handover Gifts Museum of Macau, השוכן לא רחוק מכאן (כמעט לכל האוטובוסים שמגיעים אליו יש תחנה גם כאן).
.
מחפשים דיל טוב למלון במקאו ? לחצו כאן להשוואת מחירים בין אתרי ההזמנות המובילים בעולם
.
לאן ממשיכים ? אפשר להמשיך לכיוון המוזיאונים (Handover Gifts Museum of Macau, מוזיאון האמנות של מקאו ומרכז המדע) ולהמשיך משם ל Fisherman's Wharf או מוזיאון ה Grand Prix ואפשר גם ללכת לכיוון מלון Wynn Macau (מופע מזרקה) ולמלונות Lisboa ו New Lisboa הסמוכים אליו (חוצים את שדרת Sun Yat-Sen ונכנסים לצד השמאלי של שדרות Carlos D'assumpcao הרחבות. פונים שמאלה ל Anders Ljungstedt, ליד הסניף של Commercial Bank of China וכעבור כמה דקות תראו את מלון Wynn והמזרקה המפורסמת משמאלכם).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה