יום שני, 13 בדצמבר 2010

8) Rua da Felicidade

הרחוב ההיסטורי, אשר שמו מתרגם ל"רחוב האושר" או "רחוב השמחה", היה רובע החלונות האדומים של מקאו בימים עברו ושמו אכן משקף את אווירת ההפקרות העליזה ששררה בין בתיו. לפני כמה שנים קיבל הרחוב מרוצף האבן מתיחת פנים וכדאי מאוד לשוטט בו, כמו גם ברחובות הקטנים ובסמטאות שמסביבו, שם תוכלו למצוא חנויות סיניות אותנטיות המוכרות מוצרים אקזוטיים שונים, החל מקיני ציפורים וסנפירי כריש למרק, דרך אבזרי פולחן ועד לנחשים חיים לארוחת ערב...

Rua da Felicidade קיבל את 15 דקות התהילה שלו בתחילת שנות השמונים, בשעה שאחת מהסצנות בסרט " אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור" צולמה בו ויש כאן גם כמה מסעדות מעולות שכדאי לדעת עליהן (ולא.. הן לא מגישות נחשים), כמו Tou Tou Koi המתמחה ב Hot-pot בסגנון סיני (נתחי בשר וירקות אותם מאדים מעל סיר רותח המוצב במרכז השולחן), Fat Siu Lau (אחת מהמסעדות הוותיקות במקאו, המתמחה במטבח מקומי), Café Kam Ma Lon המגישה מאכלים מקומיים באווירה לא יומרנית ובמחירים סבירים, Sai Nam המתמחה במאכלי ים ו Restaurant Cheong Kei noodle המגישה מאכלים קנטונזיים עם "טאץ'" מקומי...
.
מחפשים דיל טוב למלון במקאו ? לחצו כאן להשוואת מחירים בין אתרי התיירות המובילים בעולם
.
איך מגיעים ? ממרכז העיר : הולכים מהאזור של Hotel Lisboa לאורך Almeida Ribeiro, חולפים על פני כיכר Largo Senado, אותה תראו מימינכם, ופונים שמאלה לרחוב Dr. Soares הקטנטן (הכניסה לרחוב מימין לבניין Leal Senado). כעבור כמה צעדים מגיעים לקצה הרחוב, פונים ימינה ל Rua dos Cules וכעבור שתי דקות שוב ימינה, ל Rua da Felicidade.

מי שמגיע באוטובוס יורד בתחנה שליד בניין Leal Senado (מול כיכר Senado) וממשיך לפי ההוראות שלמעלה... (אם הגעתם מהכיכר, או מהאתרים הסמוכים אליה, פשוט חוצים את רחוב Almeida Ribeiro וממשיכים לפי ההוראות).

לאן ממשיכים ? אפשר להמשיך לכיכר Largo Santo Agostinho ומשם לבקר באתרים לאורך "מסלול המורשת" של UNESCO ובמקדש A-Ma Temple והמוזיאון הימי שלידו, אפשר להמשיך לכיכר Largo Senado והאתרים שבסביבתה, כמו הקתדרלה, המצודה ומוזיאון מקאו, השרידים של כנסיית סט. פול ועוד... ואפשר פשוט לשוטט שעה שעתיים ברחובות הקטנים המקשרים את Rua da Felicidade עם אזור Porto Interior ולספוג את האווירה האותנטית שעדיין מפעמת בחלק זה של מקאו.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה