יום שני, 13 בדצמבר 2010

13. מבצר Fortaleza do Monte ומוזיאון מקאו

הגבעה המתנוססת מעל Ruins of St. Paul's הייתה מקום משכנו של Fortaleza do Monte, החזק במבצריה של מקאו העתיקה, בו ישב הפיקוד של הכוח הצבאי הפורטוגזי במושבה.

המבצר נבנה ממש "בתוך" הגבעה בין השנים 1617 ל 1626, על ידי מסדר "הישועים", כחלק ממתחם שכלל, בין השאר, גם את קתדרלת סט. פול... הוא שוקם מהריסותיו בסוף שנות התשעים והפך לפארק קטן ויפה, בו שרידי התותחים והחומות משתלבים בעיצוב הנוף.

אולמותיו הפנימיים של המבצר הוסבו ל"מוזיאון מקאו" המשתרע על פני שלוש קומות ומציג את ההיסטוריה של העיר והתרבות של קהילותיה השונות, כולל הרבה אביזרים היסטוריים, מלבושים ססגוניים ושחזור סצנות יום-יומיות מחיי התושבים בימים עברו... בהחלט שווה ביקור של לפחות שעה - שעה וחצי.

המוזיאון פתוח כל יום (חוץ מיום ב') בשעות 8 – 10 והכניסה בתשלום

למידע נוסף : אתר האינטרנט של המוזיאון

איך מגיעים : המוזיאון שוכן ממש בסמוך ל Ruins of St. Paul's

לאן ממשיכים ? ביציאה מהמוזיאון, אפשר לפנות ימינה לרחוב Rua Dom Belchior Cameiro ולפסוע לאורכו אל הכיכר, ממנה ממשיכים עם Estrada do Cemiterio אל בית הקברות הקתולי העתיק, St. Michael Cemetery (מהכיכר, אפשר גם לפנות שמאלה ל Estrada do Repouso ולהגיע תוך שתי דקות אל "מוזיאון מכבי האש" אותו תראו מימינכם - Museu dos Bombeiros). ואפשר, כמובן, לבקר ב Ruin's of St. Paul's הסמוך ובאתרים הקרובים אליו.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה