יום שני, 13 בדצמבר 2010

19) המוזיאון בביתו של Dr. Sun Yat-Sen

Dr. Sun Yat Sen, המהפכן הסיני האגדי שזכה לכינוי "אביה של סין המודרנית", תרם יותר מכל אדם אחר לסיומו של השלטון הקיסרי, בשנת 1911 והפיכתה של מדינת הענק לרפובליקה.

בית החווילה בו שוכן המוזיאון, הנראה כאילו נלקח מסיפורי אלף לילה ולילה, שימש כמעונו של Sun Yat Sen בשנים 1894 – 1892, בהן הוא התגורר במקאו ומוצגים בו פריטים רבים מעברו של האיש, השופכים אור על האידיאולוגיה פורצת הדרך שלו ובכלל, על רוח התקופה...

מי שההיסטוריה של סין המודרנית מעניינת אותו ולו במעט, כדאי שיבקר כאן. פתוח כל יום (חוץ מימי שלישי) בשעות 17 – 10 והכניסה חופשית.
.
מחפשים דיל טוב למלון במקאו ? Hotels Combined מבצע השוואה "אונליין" בין אתרי התיירות המובילים בעולם ומוצא לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר !
.
איך מגיעים ? Dr. Sun Yat Sen Memorial House נמצא על Avenida de Sidonio Pais :

מהכניסה לפארק של גבעת Guia Hill ותחנת הרכבל : פונים שמאלה ל Sidonio Pais וכעבור 2 דקות רואים את הבית הייחודי מצד ימין (מעברו השני של הכביש).

מי שמגיעים מאזורי הקניות של Three Lamps : הולכים לאורך רחוב Horta e Costa, פונים ימינה ל Sidonio Pais ולאחר הליכה קצרצרה רואים את הבית מימין.

מי שמגיעים מבית הקברות הקתולי, גלריית Tap Seac וגינת Lou Lim Leoc Garden (מוזיאון התה) : מהגלריה, חוצים את הפיאצה הגדולה, פונים שמאלה ל Sidonio Pais וכעבור כמה דקות רואים את המקום משמאל (ממוזיאון התה והגינה הולכים דקה על Adolfo Loureiro ופונים שמאלה ל Sidonio Pais)

לאן ממשיכים מכאן ? גבעת Guia Hill (פארק, רכבל ואתרים היסטוריים מעניינים), רחוב Horta e Costa ואזור הקניות והאוכל של Three Lamps, או גלריית Tap Seac וגינת Lou Lim Leoc Garden (מוזיאון התה).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה