יום שני, 13 בדצמבר 2010

5) מלון בוטיק במבצר עתיק - Pousada de Sao Tiago

מה ? זהו מלון בוטיק קטן ומקסים השוכן בתוך מבצר עתיק בשם Barra Fort אשר נבנה לפני כארבע מאות שנה, כדי להגן על הכניסה הדרומית לנמל Porto Interior. הארכיטקטים שתכננו את המקום שילבו בטוב טעם את שרידי המבצר בין מבני המלון והתוצאה בהחלט יפה. אפשר לשבת בבית הקפה שעל המרפסת (The Terrace) לקפה או ארוחה קלה וליהנות ממראה המיצר, הנשקף מבין ענפי העצים ושרידיו של המבצר ואפשר גם לבקר בקפלה הקטנה שבמתחם, אשר נבנתה ב 1740 לכבודו של São Tiago, הלא הוא "ג'יימס הקדוש", פטרונו של הצבא הפורטוגזי.

איך מגיעים ? אפשר להגיע לכאן בהליכה רגלית של כמה דקות ממקדש A-Ma Temple והמוזיאון הימי הסמוך אליו (דרך רחוב Rua de S. Tiago da Barra). קו 6 וקו 9 מגיעים לתחנה שמול המלון מ מהכיכר הגדולה מול מלון Lisboa ומלון Wynn (קו 9), מהכניסה לרכבל ולפארק של Guia Hill (גם 6 וגם 9), או מרחוב Horta e Costa הסמוך לאזור הקניות של Three Lamps (גם 6 וגם 9).
.
Agoda - אתר הזמנת המלונות המוביל למקאו והמזרח הרחוק
.
מי שמגיע מהכיוון של Penha Chapel יורד לאורכו של Dom Joao Paulino, פונה ימינה (עם הרחוב) וממשיך עד הסוף. שם פונים שמאלה ל Rua de S. Tiago da Barra וכמעט מיד תראו את המלון משמאלכם (פחות מעשר דקות של הליכה נופית יפה).

לאן ממשיכים ? או למקדש A-Ma Temple והמוזיאון הימי, או לקפלה Penha Chapel שבראש הגבעה ומשם לכיכר Largo do Lilau, "בית המנדרין" ושאר האתרים לאורך "מסלול המורשת" של UNESCO. אפשר גם ללכת ברגל לאורך קו המים עד מגדל מקאו (למרות שעדיף כבר לקחת מונית), אבל הכי מומלץ לצאת מהמלון, לפנות שמאלה וללכת לאורך Avenida da Republica אל וילת Santa Sancha הוורודה, בה התגוררו המושלים הפורטוגזיים של מקאו ו Clube Militar הסמוך אליה, משם ניתן לעלות לקפלת Penha Chapel.

למידע נוסף :
מידע על הקפלה הקטנה לזכרו של São Tiago
מידע על בית הקפה The Terrace


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה